تعمیر ECU یونیت جرثقیل تادانو TDANO

تعمیر ECU یونیت جرثقیل تادانو TDANO

تعمیر ECU یونیت جرثقیل تادانو TDANO – تعمیر برد و قطعات الکترونیکی انواع جرثقیل و سنگین در کلینیک تخصصی دیجی برد Digi-board

بررسی اجمالی ECU واحد کنترل الکترونیکی

ECU ، واحد کنترل الکترونیکی یا ماژول کنترل موتور ECM می باشد که عملکرد های مختلف موتور خودرو های سبک و سنگین را مدیریت می کند. این قطعه یک جز حیاتی جهت دریافت ، پردازش و انتقال سیگنال در داخل خودرو می باشد.

ECU با کنترل دقیق فرآیند احتراق، مصرف سوخت را بهینه می کند، عملکرد را بهبود می بخشد و آلاینده ها را کاهش می دهد همچنین با ذخیره کد های خطا ،به عیب یابی مشکلات مختلف موتور  کمک می کند. محدوده ولتاژ کاری ECU ، بین ۶.۵ تا ۱۶ ولت است که در دمای  منفی ۴۰ تا ۸۰ درجه سانتی گراد کار می کند و لرزش های زیر ۱۰۰۰ هرتز را تحمل می کند.

معرفی جرثقیل و ماشین آلات سنگین

جرثقیل به منظور بلند کردن و جابجایی بارهای سنگین، ماشین آلات، مواد و کالاها برای اهداف مختلف استفاده می شود. اکثر جرثقیل ها به یک بازوی بلند  تلسکوپی یا ثابت مجهز می باشند که نقش های مختلفی را بر عهده دارند.چرخ دنده ROTEX که در زیر کابین قرار دارد یکی از قطعات اصلی انواع جرثقیل ها می باشد که به کابین تکنسین اجازه چرخش می دهد.

جهت جابه جایی و بلند کردن اجسام در جرثقیل ها از یک کابل فولادی تقویت شده ، مقاوم در برابر خوردگی   استفاده می گردد . این نوع کابل ها نقطه شکست بسیار بالایی دارند.

شرح مختصری از جرثقیل تادانو TADANO

شرکت تادانو TADANO ، از پیشرفته ترین فناوری و تکنولوژی در صنعت ساخت جرثقیل برخوردار می باشد. تنوع در طراحی ، قدرت و ایمنی بالا از دلایل محبوبیت محصولات  این شرکت ژاپنی است.

ظرفیت بارگیری جرثقیل های TADANO در گستره ی ۱۲۰۰ تا ۲ تن می باشد که این مقدار  با توجه به نوع و مدل  محصول به صورت متغیر است و شعاع عملیاتی یا فاصله جابه جایی بسته به نوع جرثقیل متفاوت می باشد.سیستم ترمز جرثقیل های تادانو از نوع هیدرولیکی یا پنوماتیکی است که به کنترل و توقف دقیق کمک شایانی می کند و سیستم راهبری این ماشین آلات سنگین ، به صورت هیدرولیکی یا الکترونیکی عمل می کند که باعث انتقال حرکت به قسمت های مختلف جرثقیل می گردد.

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *